Oj vad humöret sjunker och stiger

Hej.

Inatt hade jag mardrömmar. Fick lite ångest över matteprovet idag innan jag skulle lägga mig, och sen vakna jag mitt i natten och kunde inte somna om. + allt de fick jag utslag som bara kliade och kliade, tog en tablett och det tar ungefär en timme för den att börja verka, så jag var i bristningspunkten inatt. Somnade om tillslut, efter att tagit en alvedon.

Känner mig bättre till mods nu, när matteprovet är över. Jag gjorde några på del 3 och man kan ju abra hoppas på det bästa.
Trodde att jag skulle må skit idag på skolan, men när jag skrattade gjorde jag med för att jag var glad. Jag älskar mina vänner. ♥

Ska möta Natacha med snart. Vi ska ut med hundarna innan träningen. Ska packa allt nu, så det bara är att fara sen.

Ska vara med Emma sen.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback