sova ♥

Hej.

Igår var jag ju somsagt borta och åt middag. Jag och Ellen gjorde inte mycket. Spelade tvspel, satt vid datorn. Typ var en zooooombie hela dagen, sov så lite, somna så sent.

Just innan ett tiden for jag, Ellen och Melissa till Kopparstark och fikade. Det var afternoon tea party. Mysigt! Sen for jag till mormor och åt middag.

För att sedan fara till Janne och Marianne och se SAIK - AIK Solna. Skitdomaren Sören Persson dömde bort ett mål för SAIK, när alla förutom SP och måldomaren såg att det var mål. Till och med kommentatorn sa, Jag förstår inte varför de tvekade, det blev ju mål. Vi tittade om och om igen på målet, och var mer säker varje gång. Men när domaren har bestämt sig går det inte att ändra på.

Varje gång Sören Persson dömer när Skellefteå AIK spelar, förlorar dom.

2 - 4 till AIK Solna. Bortamatch.

Nu ska jag soooova.

qute kitty

puss (på dig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback