Största leendet

Hej.

Vaknade precis, och jag var så himla lycklig när jag vaknade! (trots att alarmet ringde) Har haft ett leende på läpparna hela morgonen.

Inatt innan jag la mej fixade jag i mitt rum, så nu är det mesta klart. Ska bara trycka ned det sista och sedan är det bara att vänta på att tiden ska gå snabbt.

Eftersom jag är en sån snäll storasyster, så ska jag låna ut min dator till lillebror i veckan. Han har sin på lagning och jag har mer eller mindre användning för i Arjeplog, för jag ska ju vara social med moster å kusin å alle de andre där borta!

Idag blir det att åka buss hela dagen, sen när jag kommer till Arjeplog ska jag väl äta nåt och sen ser vi väl.
Men vänta er sämre uppdatering, eftersom jag ska vara mindre datanörd, mer social i veckan ;)

källa: http://gicki.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback