waiting on the world

EMMA IS HERE!
Nu sitter jag hos stina och gör ingenting. Eller jo, jag skriver ju, mohaha.
Stina trodde att jag skulle kolla på hennes privata blogg, det är elakt. Och jag är ju snäll.
Jojje var här. Det var trevligt. Även om vi inte gjorde nånting men:

Goda vänner kan göra allting tillsammans, men bara de bästa vänner kan göra ingenting tillsammans.

A.A. Milne (1882-1956)

Det stämmer bra. Hittade denna på moas blogg.

Stina har gjort en önskelista som förmodligen kommer i nästa inlägg.

BIG FAT LÄNK TILL MEEEEJ!! ;D

HEJDÅ ALLA STINAS LÄSARE☺


Kommentarer
frida :) säger:

SNYGGINGAR :D

(iaf dom på kanterna)

2010-11-17 | 17:53:01
Bloggadress: http://fridaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback