Which make you cool

Hoj.

Här har ni Stina. Daradamdamdamdaaaaaa!

Hej trötta Stina. HEÉEEJ!

Ellen is here, and we have just watched Juno. It's a good movie, I like Juno, she's cool, and I fancy her stile.
Bra english, jag vet.

Hon ska sleepa här, sådetså.

På träningen var jag svettig innan den började, jag lekte med småbarnen som en töntig fjant, men oj vad skoj de var! Älskar att busa med småbarn och ha dom på ryggen, flyga flygplan, höra de skratta, alltså jag älskar småbarn, de säger vad de tycker och punkt slut, dom är som dom är, gömmer sig inte utan leker utan att tänka på vad andra tycker. Så borde alla bete sig.

cool snubbe.

Tack Ellen för att du visade honom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback