Den stora frågan är SOMMARTID eller VINTERTID?

Hej.

31 oktoober idag, och det är då man ska ställa om klockan från simmartid till vintertid. Här brukar det alltid bli förvirrade miner, sena och tidiga ankomster osv.

Ett tips! När du ska ställa om klockan till vintertid så tänker du, när det är vinter tar du bort utemöblerna = du vrider tillbaka en timme.
Samma sak när det är från vintertid till sommartid, sommartid då tar man fram utemöblerna = framåt en timme.
Enkelt om man har ett knep att hålla sig fast vid! :)

Vaknade en timme för tidigt, eftersom mobilen tydligen inte ställdeom sig själv. Jag som trodde att den skulle göra det!
Är så trött. Mina ögon sticker, de vill bara blunda, jag vill bara sova!

Men, Gudstjänsten börjar klockan elva så det gäller att vara där i tid.

Nu ska jag gå ner och fika, sen kanske jag powernapa ett litet tag så jag orkar med dagen!

inte najs bild alltså. Mobba inte mina paintkunskaper! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback