let me be me

Hej.

Det var okej i kyrkan. Prästen frågade om jag och Linnea ville hjälpa till med nåt, eftersom han förstod att vi var konfrimander. Vi fick tända ljus för de fem bönerna mitt i gudstjänsten. Pinsamt att de var mitt i och alla blickar på oss, men de funkade.

Melissa var där med sin farmor. Stannade kvar och lyckades spilla te över bröstpariet och på byxorna. Alltså lyckat. Fick springa på toan, torka de som gick, knäppa koftan och låtsas som ingenting. Tur att de bara var jättelite och kallt te som jag spillde, annars hade de gjort ont.  KLANTSTINA!

Följde Melissa och Leila hem. Jag och Melissa spelade kort och målade mina naglar. Sen kom resten av hennes familj. Fick smaka lite älgkött och potatisgratäng, jättegott! Sen spela vi ännu mer kort och hade trevligt. Kul att träffa hennes farmor och farfar, var ett tag sen!

Kom precis hem därifrån. Har duschat och ska göra mig klar. Ska träffa Ellen om ett tag och sen följs vi till Linnea. Det blir att tillbringa kvällen där, trevligttrevligt!

I Rhodos. Åkte alla tre! Galet kul i vattenlandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback