Linneas House

Hej.

Jag kom i tid till Linnea. Jag och Ellen. Helt fantastiskt! Jag kommer ALLTID försent, hur jag lyckas komma i tid idag, det är ett mirakel!

Det var jättekul hos Linnea. Vi åt tacos, spelade spel, (charader, alias osv) såg på film och tog massvis med kort. Men de korten har Frida.
Vi såg filmen Kick-Ass. Den var typ bra. Man skratta åt den, de var lite kärlek i den och döda människorgrejs, så den borde passa för de flesta smaker. Kolla in den!

Kom hem runt tolv tiden, men har städat lite i mitt rum, packat om min väska (i en större väska, fick reda på att det var vinter i Arjeplog, vilket det inte är här) och gjort lite sånt. Så jag slipper stiga upp alltför tidigt imorrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback