Mys var det här.

Hej.

Jag, emmajojje har typ spelat ett lagomt så konstigt spel, och jag sög. Kunde inte frågorna, och de var för barn! Inte allmänbildad..

Imorrn blir det stan med Sofia, Emma och Frida! Ska bli kul. Ska hitta en present till Linnea. Hur de nu ska gå. Hon vill inte ha nåt, men de ska hon nog allt få! Sådetså.

Sofia och Frida och typ Emma ska ta den tidiga bussen, innan tio! Jag orkar inte stiga upp tidigt, så jag tar en senare buss. Alltså kommer inte att orka stiga upp när klockan ringer, trots att det är senare än vad jag brukar vakna  (kring sju för skolan).
Känner mig ganska så taskig, men jag orkaaaar verkligen inte. intesnällt

emmajojje ska hem om ett tag antar jag. Då blir det att sooova! Är hur trött som helst. Tur att Alvedon finns, annars hade jag nog legat och klagat på att det är kallt/varmt i rummet och typ somna vid åtta. Tur att man har vänner.


Kommentarer
Fellen säger:

fiiiiiiint.

2010-10-30 | 12:42:01
Bloggadress: http://fellen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback