svårt att sammanfatta

Hej.

Det som har hänt ikväll är ganska så svårt att sammanfatta, ganska mycket roligt har hänt!

Dagen började med att jag, Sofia, Emmap och Frida skulle på stan. De skulle ta en tidigare buss än jag, eftersom jag är ganska så trött på att stiga upp tidigt.

1) Mitt alarm (på mobilen) ringde inte när den skulle, så jag vaknade en timme (av mig själv) än jag tänkt. Snabbduschade, sket i att äta nåt och sprang till bussen.

2) När jag kom till stan mötte jag upp tjejorna, och när jag skulle till bion å köpa Linneas presentkort, var bion stängd. Fick komma på nåt annat att ge henne. Så de blev att gå till.. Hon kan läsa bloggen, säger inget mer om hennes present.

3) SAIK på hade 4 - 0 i tredje perioden, och de tio sista minutrarna fick Färjestad tre mål, så snacka om ont i magen man hade innan matchen var över.

Sen hände andra saker som är alldeles för klantiga för att berätta så public så jaa.. :P

Men efter middagen hos Marianne och Janne for jag till Emmap där Sofia, Emmaj, Frida och Linnea väntade (Jojje kom lite senare än mig). Vi spelade Alias och såg på skräck film (dom andra såg skräckis, jag läste bok. Hatar skräckisar, visst är jag social?), var ute och hade kul och ja, de var nog kvällen i enkla och korta drag.

Oj vad jag har skrattat! De sägs att om man skrattar nog mycket får man magrutor, vilket jag borde få eftersom jag skrattar nästan aldrig så mycket när jag är med dem.

Imorrn (eller idag) är det Gudstjänst. Måste fara på de, p.g.a konfan. Sen på kvällen ska jag till Linnea! längtar, men alltså jag kommer att vara död..
Idag, den 31/10 ska man ställa om klockan en timme bakåt, så jag kommer att få sova en timme kortare från och med nu! gaaah...

Frågan är om man ska ställa om mobilen manuellt, eller om den gör de själv.. lär ju se de imorrn. ^^

puss

Sareksöt. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback