Dagis är till för barn

Hej.
Vaknade klockan nio idag och klockan halv elva var jag på mammas jobb, ett dagis. Har länge pratat om att besöka dagiset, men skola träning och kompisar gör att man glömmer bort sånt.
Det var jättekul att vara där. Småbarnen kallade mig för "fröken", snacka att man känner sig viktig då!

Barn: Fröööken! Titta vad jag kan!
Stina: *vem snackar han med?.. Jaha, de är ju jag!* .. Ååh vad duktig du är!
Jag ångrar supermycket att jag inte valde att vara på dagis under praoen, men jag får väl hoppas att under nian får vi praoa, och då ska jag vara på ett dagis. (jag lovar att då den dagen kommer då jag ska bestämma vart praoen ska vara, då blir jag en kontors råtta bara för att jag ville vara på dagis i åttan)
tog en massa bilder på Tyra, och de är nog de enda bilder jag äger, för tillfället. Lev med det.

a obra de teatro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback