Does your mother know?

Igår på träningen hade vi provgradering, och jag insåg att jag är inte lika säker på teknikerna som jag trodde jag var, mer träning.
Efter träningen for jag och åt hos famliljen Kerttula, det var jättegott! Sedan såg jag och Melissa på tv, sedan på 7th Heaven. Jag var inte pigg, hade nog kunnat sova klocka nio.. Kring tolv var vi hemma och jag drog fram extrasängen åt Melissa och vi somnade efter ett tags snacka-innan-vi-ska-sova.
Mamma väckte oss (och Frasse) klockan elva, eller tidigare. Men jag orkade inte stiga upp direkt så Melissa väckte mig typ en halvtimme senare.
Nu har vi ätit frukost och ska på Konsu och handla till kolakakorna till Palmsöndagen imorrn. Konfagrej.
Melissa lyssna på denna idag, nu har den fastnat. -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback