"Du behöver inte träffa bollen, bara du har rätt sving"

tuuuuuuut. tjuuuuuut. tuuuuuut.
Så har det låtit i mitt rum. Har övat på låten jag ska framföra på Elviras dop. Eftersom jag inte spelat på ett tag har jag ont i läpparna och kinderna. Hunnit bli förbannad har jag oxå hunnit med. Så går det då de inte funkar som de ska. Vart arg och slutade. Ska ta tag i det senare, då har jag kanske hunnit lugna ned mig.
Igår var jag och spelade golf. Eller nästan. Morbror tog med jag och Calle (Tyra och Gabban var oxå med) till golfbanan. Han försökte förklara hur man skulle göra, kändes som att det var en rätt så grundlig lektion. Lärde mig iaf nåt, och nu har jag en rätt så häftig träningsvärk i armarna. Även i benen och ryggen, kommer säkert sen träningen i onsdags.
Var även med Melissa, vi spelade fia med knuff och lite sånt. Sov hos mormor även denna natt. På morgonen hann jag mysa med Tyra. Hon är så enormt gullig! Är så glad att jag hunnit lära känna henne. Längtar tills nästa gång vi ses, trots att de inte ens har farit hem.
Ska nu på träning. Sedan äta middag. Och efter de blir det kanske filmkväll med vuxengruppen.
Försökte ladda över bilder idag från mobilen, och DE FUNGERA! :O
Det är bara gamla bilder. Innan datorn lagga ihop så fanns de, men nu, borta.. Är glad att jag kan ladda över dem, äntligen.
saknar santoz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback