En dag i Arvidsjaur

Hej!
Min dag började klockan nio.  Tio började min biltur till Arvidsjaur. Ett började dopet. Sju började min resa mot valptittandet i Boliden. Tio slutade min dag hemma igen.
På dopet läste jag en text. Jag var superduper nervös, och när jag bruka läsa texter inför folk läser jag för snabbt och snubblar på orden. Jag tyckte oxå att jag gjorde de idag, men enligt Peter gick de jättebra, tur att andra tyckte de.
Fick träffa en massa släkt och mysa med Elvira och Tyra. Och min kusin Ida's nyaste tillskott i familjen, Santoz. Bara en massa bra denna dag!
Följde moster Maritha och tittade på valpar, och de blev en tingad! Alla var supersöta, men just den hon valde var jättesöt!
Mellan Boliden och Skelleftehamn hann vi se (troligtvis) en häger, en älg, två harar och två svanar. Mycket liv i skogen nu!
Fr. v.  Gabriella, morbror Peter, kusin Tyra.
Klänningen som Tyra har på sig sydde Gabban i nian.
Otroliga tårtorna som Gabban gjort själv.

Mer bilder kommer senare. Blogg.se har bestämt att det ska gå segt och jag har inte tid att vänta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback