Genom hela livet!

Skellefteå AIK - Färjestad. 1 - 4 slutade slutspelet.
Känns förjävligt att AIK förlorade, men nästa säsong tar de hem det!
Såg matchen hos Oscar och Moa. I pauserna hjälpte jag Moa med sims, hon är söt.
Idag har jag pluggat engelska på renskinnet ute på altanen och innan jag kom hem var jag på extramatte en timme, diagnos imorrn.
Och kemiprov.
Och engelska grammatikprov.
Inget att tänka på alltså.. eller inte.
Nu ska jag försöka sova, kan tänka mig att mattetalen kommer att kidnappa mig och some/any mördar och de kemiska omvandlingarna kommer göra mig stum, sedan sammarbetar de och dödar mig, då slipper jag iaf göra proven.

^^

Godnatt.




Tack för en spännande säsong, syns efter sommaren med nytt mannskap och muntra miner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback