Pappa: Stina! Drick inte vattnet, du blir magsjuk av de! .. Jag: Jag har druckit saft..

Godmorgon.
Jag vaknade efter tolv timmars sömn. Men som alla andra lovdagar ville jag bara somna om, eller ligga kvar i sängen, och de gjorde jag!
Såg på en massa 7th Heaven avsnitt och har bara tagit de lugnt.
Innan pappa for på jobbet sa han drikc inte vattnet. Tur att jag vart vaken i två timmar då..
Man får väl bara hoppas att jag inte blir sjuk, hatar diarre och magsjuka och allt sånt.
Slog upp magparasiten Cryptosporidium på wikipedia och.. Jag får väl hoppas på en lindrig magsjuka..
Ska nu göra morgon och sedan ut å cykla med Frasse!
http://sv.wikipedia.org/wiki/Cryptosporidium

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback