påsken knackade på dörren idag, innan dess var det bara vår.

Hej.
Min dag har absolut varit den mest intressantaste dag under heeeeeela lovet.
Dagen började med att jag (som blivit en vana under lovet) inte orkade stiga up direkt ur sängen, så jag såg ett avsnitt av 7th Heaven.
For på Ica med mamma och Calle och sedan till stan. Vi skulle å röntga Frasse, bara en rutinröntgen på hans höfter. Jag fick inte ens följa med in då han skulle röntga han, för jag var under 18 år! Så löjligt..
Iaf, Frasse vart nedsövd och jag var lite nervös över att han inte skulle vakna upp, men det gick ju bra.'
Innan vi for till veterinären så hämtade vi Tyra's doppresenter, ååh vad jag saknar henne! Tur att hon är här nästa vecka, några dagar..
Då jag kom hem åt vi och mormor middag. Efter de har jag bara sett .. 6+ avsnitt av 7th Heaven. Har haft mitt headset på mig så länge att nu då jag inte har på mig dom känns de som jag har på mig dom, men då jag rör på huvudet förväntar jag mig att nåt ska irritera mig och ramla av så jag missar nåt av serien och måste spola tillbaka, men de gör dom inte!
Jag vet att det inte är intressant, men ni läser min blogg så ni lär nog vilja veta vad jag tänker på.
Tiden har gått otroligt snabbt ikväll. Jag måste sova nu, ska vara med Sofia imorrn så jag måste vara pigg(are än idag)!
Godnatt.
Himlen har sitt egna sätt att uttrycka saker och ting på, precis som jag.
Edit; Texten flyttar fortfarande på sig. Fastän jag trycker på enter och gör en massa nya stycken, flyter texten ihop när inlägget publiceras, hjälp tack? Man orkar inte läsa allt när det inte är nå mellanrum, allt blir så mycket jobbigare..

Kommentarer
Sylvia säger:

Hejsan



var det HD.röntgen på gång för lille Frasse?



Glad Påsk på er :)

2011-04-22 | 13:19:49
Bloggadress: http://jussikia.se
stina säger:

svar till Sylvia: Ja, de var det. Hoppas att resultaten blir bra!

2011-04-22 | 21:09:04
Bloggadress: http://ztiinas.webblogg.se/
Sylvia säger:

Det hoppas jag med :)

2011-04-22 | 23:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback