PRESENS, FUTURUM, GERUNDIUM, PERFEKT

Rubriken beskriver min vardag efter skolan idag. Har pluggar spanska från det att jag kom hem till nu, undantag middag och träning.
Är less på spanska, men prov imorrn och jag gör allt jag kan för att få högre än förra provet, G. Tyckte inte om att få ett ganska så lågt betyg, satsar alltid högst, men lyckas inte alltid.
Att åka till fjällen var verkligen jätteroligt. Inte bara det att jag fick träffa Anna, Fredde, Elvira, Maritha, Biggan och hundarna, jag fick köra/åka skoter, tolka, fiska, sola, ha det trevligt och SLIPPA tänka på skolan.
Tog några bilder, men laddar in de imorrn eller nåt då ajg har tid, måste sova för imorrn måste jag vara pigg, prov och hockey.
AIK ska VINNA imorrn, de måste dom!!
Har en massa inlämningsuppgifter och prov i veckan så jag kommer vara off, hinner inte med bloggen då betyget kräver mycket tid.
Åt en sådan idag, lunchen på skolan var så fruktansvärt äcklig att jag tog fil, men man blir inte särskilt mätt av de.. MELLANMÅL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback