Samtal hit och dit, vårdröm och en massa inlägg på bloglovin'

Hej.
Jag har idag ringt några viktiga samtal, läst en massa inlägg från i helgen och druckit te.
Egentligen borde jag plugga engelska, men jag orkar verkligen inte. Vill se 7th Heaven, men tror faktiskt att jag ska fokusera på engelskan.
Vart galet sugen på Mariekex då jag kom hem. För mig är Mariekex "sommarkex", sånna som man bara äter på sommaren och dör av längtan under vintern.
Vi kan låtsas att det är sommar idag så jag kan mumsa i mig dom.
Glömde nyckeln till skåpet idag, tur att det inte var nåt i skåpet jag behövde!
Fick reda på att jag ska praoa på Skellefteå Kraft under praoperioden, fick mitt förstahandsval, synd bara att inte alla fick det..
Längtar till praoen!
Nästa vecka är det påsklov, hur har jag kunnat missa det? PLUGG! Tur att det är hockey ikväll så jag slipper tänka på skolan iaf under nån timme under dygnets 24 timmar.

Hittar inte kameran, så bilder kommer då den kommer fram.

man kan ju undra varför jag putar med läpparna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback