Sista dagen .....

Godmorgon..
Mamma väckte mig, yeeey.. Är bara sådär lagomt trött.
Igår åt vi wookat, supergott! Hann pussa lite på Tyra innan jag for till Nicke och gänget. Första filmen vi såg var verkligen jättedålig. Nån scen var rolig men ja. Evve och Patrik vara in town och ville vi skulle hänga med ut på en sväng. Jag, Kimberley och Natacha var direkt på.
Då vi kom tillbaka hade de sett en bit av The ring. Alltså den var inte jätteläskig (som jag trodde den skulle vara), mer spännande.
Sen körde vi anden i glaset. Jag vet inte hur mycket ande de var i glaset. Mer starkt finger. ...
Idag ska jag kanske till stan. Vet inte vad som händer ikväll. Har inget planerat med kompisar. Peter, Gabban, Tyra, Biggan och mormor ska typ komma å käka middag. Tror inte ens att vi ska till vattentornet nåt, bara sitta hemma.
Ska göra mig klar nu.
Sörjer över Spotify. Ett liv utan Spotify, INGET LIV!

Möttes av ett sött meddelande då jag kom hem. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback