skinande sol

Hej.
Det var en minst sagt konstig dag. Bara några få tjejer, och på vissa lektioner var jag enda tjejen. Med tanke på att de är typ 10 killar av 46 elever i åttan. (orka räkna..)
De var en ganska så dryg dag, sega raster osv..
På so:n var jag den första att komma till klassrummet och jag var typ fem minuter sen.. Läraren pratade om att byta klassrum, men alla uppfattade inte de, så jag antar alla yrade runt i skolan efter rätt klassrum, perfekt! ..
Fick reda på att på torsdag har vi geografiprov, och jag har inte ens fått geografiboken, helt absolut perfekt.

När jag kom hem hade jag tänkt lägga mig på altanen å sola å plugga. Min bror skulle egentligen gå ut med Frasse men tjurade ihop och då vart de jag som fick gå ut med lillgubben. Skadar mig egentligen inte med tanke på de fina vädret, men hatar då hans tjurighet går ut över mig.
For förbi Paue och snackade med henne på hennes "jobb" (mammas dagis), fortsatte sedan mot Ica och sedan hemåt.
La mig å plugga och njöt av solen två timmar kanske, sedan var de dags för middag.
Nu ska jag skita i allt som har med skola att göra och sedan se en film och käka päron.
Elvira gillar att titta på sig själv ^.^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback