tjejernas praovecka, och jag ska till skolan ..

Godmorgon.
Det känns konstigt att veta att det bara kommer att vara jag och tre andra tjejer (som jag inte annars brukar vara med) och killarna på lektionerna i veckan. Men de löser sig säkert.
Tog ut min piercing igår (längre upp på örat) och den protesterade rejält. Det är varigt och äckligt. Men jag hoppas de bara var bara över inatt. Är ganska öm där nu.
Ska äta frukost och sedan cykla till skolan.
En vecka i fjällen och moster blir förväxlad med en pepparkaka.
Hinner inte ladda upp mer bilder, fortsättning kommer.

Kommentarer
Fellen säger:

Hoppas du har en bra vecka i alla fall! Kommer kännas konstigt när du inte är där nästa vecka. Speciellt på spanskan. Måste dessutom hälsa att ja, du märkte att jag tagit ut det ena läkörhänget? (det var sjukt läskigt, blev alldeles yr och det surrade i öronen och höll på svimma, överreaktion?) I alla fall så hade jag ju aldrig tänkt på att bara köpa en vanliga små ploppar, och jag sov en natt med en lång men det gjorde förjävligt ont. Hade inte möjlighet att köpa och nästa natt orkade jag verkligen inte. Så det har växt igen. Så jag kommer ha ett hål. Slöseri med pengar och värt att ha köpt örhängen för två öron. Vill du ha några udda örhängen, haha?

2011-04-26 | 10:48:41
Bloggadress: http://fellen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback