Gilmore Girls, regn, Tyra, godis och telefonsamtal.

Hejsansvejsan!

Jag har varit här i fyra dagar och jag hittar in i centrum! Är ganska så stolt över mig själv, för allt ser typ likadant ut in till centrum och hem!
Jag tog Tyra i barnvagn och gick in till centrum, för vart annars ska man gå? Känner ju inte precis nån mer än Peter å Gabban hära..
Som jag trodde somnade Tyra ganska direkt och tur de, för de började regna. Så jag gick hemåt, men de var lite nervöst för jag har bara gått där en gång tidigare - med sällskap.

Igår satt jag, Peter, Gabban, Jim och en trött Tyra uppe och spelade spel. Då Peter for å jobba spelade vi andra kort.
Hela gårdagen såg jag avsnitt av Gilmore Girls. Är inne på andra skivan, och jag älskar de!

Idag vet jag inte vad som händer, Gabban har farit på jobbet och eftersom de verka vara ostadigt väder vet jag inte vad Peter har planerat för dagen.
Dessutom gick metallgrejen till mitt bhband sönder idag. Skit oxå, nu måste jag söka efter ett sånt i affärerna..

 Eftersom detta är en gammal windows dator, är den seg och jag kan inte ladda över bilderna från min mobil som jag laddade över till datorn. Saknar MIN datorn, då den var hel och fin..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback