Här med kusin Tyra

Hejsan.

Har kommit fram, mycket trött men glad att äntligen vara framme! Fast jag kom igår, inte idag.
Igår slocknade jag på soffan, sov säkert två timmar eller de kändes då som de. Och jag som aldrig somnar på dagen, men sov bara ynka tre timmar på tåget.

Fick en egen kupé för de som beställt valde en mixad, men jag valde en dam och de var samma. Så de fick byta, och jag vart helt själv! Skönt, men samtidigt lite ensamt, hade ju ingen att snacka med. Så jag ringde min trogna vän. Jojje. Vi pratade i en timme säkert, med många uppringningar, för de var superduper dålig täckning och en massa tunnlar som snodde täckningen.

 När vi kom till Övik trodde jag att vi backade hela vägen hem igen, men tydligen som vart fram bak och bak fram och vi kom då fram iaf, så backat kan vi inte ha gjort ^^

Igår for vi till nå kompisar till Peter och Gabban. Där spela vi kort å snacka. Synd att de regna, annars hade vi säkert spela nå ute med. Peter sa att jag kom med dåligt väder, för de ösregna hela kvällen. Men de är mysigt med regn, speciiellt på  kvällen. Vi såg på Gilmore girls, tre avsnitt. Gabban är tokig i de har jag förstått. Och jag kan förstå hon, vill bara se mer mer mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback