social på en dag

Hallådär.

Mina brudar, (Sofia och Emma) och jag for på stan idag. Var superkul att få fara och göra nåt, speciellt med dem, har sakat dom i sommar..
Vi for till stan och jag shoppade en massa, plånboken vart genast mycket lättare att stänga! *suck*

De senaste dagarna har jag packat inför resan, varit på olika badstränder och käkat en massa melon. SOMMAR.

Ska ner till min  morbror Peter och hans familj, sen ska jag till min brevvän Kicki. Men jag gruvar mig lite inför resan, 14h tar resan, fast jag reser ju på natten så jag ommer nog att sova mycket, men ändå. Ska bli spännande/nervöst att fara dit, själv.
Lånade 6 böcker idag på stadsbiblioteket. Stackars Sofia och Emma fick vänta på mig i typ 20 minuter, och mer än hälften av alla böcker som biblotikarien/emma/sofia föreslog hade jag läst eller nå sånt, dom hade de inte lätt!  

Biblotikarien tyckte att jag hade läst så mycket att jag borde jobba på ett biblotek å tipsa andra om böcker. Höhö, de skulle jag aldrig bli. Fatta tråkigt att gå till jobbrt varje dag för att ställa tillbaka böcker, tipsa om böcker och låna ut eller vad man nu gör. Verkar inte så jätteroligt, men jag uppskattar de dom gör! fast.. inget för mig iaf.

Imorrn blir det att packa klart de sista å typ vara med nån ifall jag hinner. Packa klart är prio 1.

På nån topp i Sorsele-området.

suddig bild på Zacke som var helnöjd med att följa med ned till bäcken.

Såhär snyggt var jag klädd var jag klädd i Gransele, avis va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback