Tåget rullar snart hemåt, och då sitter jag i det!

Hallåojsan!

Har varit sjuka dagar här. Älskar det!
Hennes syskon påminner om min bror, och henne föräldrar påminner om mina föräldrar. Det är nästan läskigt, men så är det.

Lykke (katten) väckte mig för nån dag sen för att hon låg på min rumpa, trodde de var Kicki som gick över mig eller nåt, men så var de inte. (var lite yrvaken)

Det var översvämning i stallet för nån dag sen, de regna så mycket. Minns inte om jag skrivit nåt om de här, men nämnde de på fb iaf.

Grattis moster Maritha! (i efterskott)
Grattis morbror Peter! (i efterskott)
Grattis kusin Anna! (i efterskott)

Ska till stallet typ snart, säga hejdå till hästarna. Buhu,  dom är så himla fina, och jag älskar att vara där, de är så mysigt!

Ska sen till Kicki's pappa, käka och sen till tåget. Känns välidigt ledsamt att måsta fara, men skolan börjar ju för dom imorrn, så jag är ganska tvungen.
Dessutom saknar jag mina vänner sjukt mycket. Har hållt kontakten med dom dehär veckorna, men det är inte på nåt sätt samma sak. Har fått läsa om alla roliga grejor dom ha gjort, och jag har inte ens vart med i nåt av de dom gjort. Jag suger. Borde ha vart hemma istället med dom.

Fast nej, och jo. MAN BORDE KUNNA DELA PÅ SIG OCH VARA PÅ TVÅ STÄLLEN SAMTIDIGT!
Ångrar inte att jag åkte hit. Var lite spännande att åka tåg själv, byta själv fara SJÄLV. Man känner sig lite vuxen, fast jag vill inte bli vuxen och ta allt tråkigt ansvar, inte allt.

Btw, jag längtar till hösten. Få sitta med en kopp te i handen och tända ljus och bara mysa med mina vänner. Kanske en film. Åh, jag saknar dom så att jag dör. Får hemlängtan då jag sitter och tänker på dom.
Saknar hemma.

Och dessa ungar;













och många fler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback