alltid samma visa

jag har gjort skolarbete tills nu.

Fick extrauppgifter i matte som läxa till idag, men eftersom vi inte var på skolan idag lämnar jag in de imorrn.Har suttit med de ett tag nu, kollat igenom engelskan en sista gång och är nu slutkörd.

Dagen på Campus var great! Fast det var tråkigt att sitta i typ två timmar och lyssna på två gubbar som pratade om trä. vi fick "mentometerknappar" som vi skulle gissa olika saker om trä med.
vi gjorde Vi i femman fast "vi i åttan". Vinner man "Vi i åttan" vinner man 3000 kronor till klasskassan. Sen efter lunch gjorde vi "Forskaborg". Man delade in klassen i typ 4 grupper och gick in i olika rum och gjorde/svarade på olika saker, om trä såklart.

Det var faktiskt skoj! Fattar inte varför alla tyckte de var tråkigt.. Hoppas bara att vi vinner, då har vi 12000 kronor i klasskassan! Ett steg närmare klassresan. :D

Nu ska jag sova. Borde ha gått och lagt mig för länge sen.

Juste, SAIK - Modo. 4 - 1. :D


random picture.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback