Angry all the time

Hej.

Idag var de en vanlig skoldag, bara att jag var så trött och uttråkad på so:n att jag höll på somna..
Har hunnit göra läxa på skola, så nu har jag liiiite mindre att tänka på.

Idag ska jag på hockey, och om Jojje får ska han följa, alltså vad är det med pojken? Han som inte ens gillar hockey. Han sa till mig när jag frågade om han var sjuk - Nej, själva hockeyn är tråkig, jag vill bara att Skellefteå ska vinna, så jag vill bara veta resultatet och jag får snabbast reda på det om jag är där.
Är pojken sjuk eller? menmen, de är ju skoj att han vill följa.

SAIK - HV71. Sist förlorade saik senaste mötet, för ca tio dagar sen (minns inte exakt).

Har kommit på att jag är arg hela tiden. Blir arg på alla för ingenting som jag i vanliga fall skrattar åt. Det är så sjukt jobbigt, vill inte vara sur och lättirriterad och arg. Det skapar så många missförstånd och onödiga bråk. Detta är inte jag. Jag ska ju skratta och vara glad, inte vara sur och arg.


så glad ska jag vara.

Kommentarer
ANGII säger:

du glömde skriva att du satt och käka snickers;)

2011-02-15 | 16:18:13
Bloggadress: http://gicki.blogg.se/
Fellen säger:

Jag blir arg på saker hela tiden och bara ueh. Det märks nog inte? Men jag håller mig till saker jag inte blir arg på, typ dig.

2011-02-15 | 17:36:53
Bloggadress: http://fellen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback