äntligen hemma

Hej. Här har det vart riktigt dött ett tag. Men far man till mitten av sverige (mattanten tyckte att de var i mitten av sverige) mitt i skogen där internet är kodat så blir det att vara social istället för att sitta vid datorn. Jag har haft det superskoj. Har lärt känna många nya människor och fått ha det roligt! På fredagen for de som ville å badade på paradis badet. Jag var en av dom. Det var jätteroligt men man vart ganska snabbt less det. Det var inte bara ett trappsteg man tog den dagen. Den vi åkte mest i var längst upp i ett torn och den var den roligaste. Nu skulle jag inte vilja fara dit, piteå är bättre fastän jag är spyless det. det härjade magsjuka på lägret. Vi åkte femtio stycken i bussen till övik. Fyrtiosex stycken hem. Fyra åkte på magsjuka och fick åka i en ledares bil. En for hem redan samma kväll eller nåt. Juste, en vart less och for hem inte sjuk eller så. Nu är jag hemma, helt slut men med nya erfarenheter och nya vänner. Helt klart en bra helg.fast jag var tvungen att offra två matcher, luleå - saik, saik - brynäs. Menmen. Det kommer fler matcher. nu ska jag plugga matte och sen se solsidan. Efter de ska jag sova! Sex timmar under en natt är inget att skryta med. Men ikväll ska jag lägga mig tidigt så jag orkar upp imorrn. Om jag inte blivit magsjuk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback