det sägs att det är då alla inte orkar

Årskurs åtta. Det är då många är så skoltrötta att de skiter i allt och det är då de går neråt i betygen.
Jag kan lixom förstå dem, det suger verkligen! Ibland funderar jag om det verkligen är gjort så att 14 åringar ska förstå.

Plugpluggplugg.

Innan jul blev det bestämt att man max skulle kunna ha 2 prov per vecka. Innan var de huller och buller om prov, tre i veckan kanske. Vi (8:an) fick aldrig uppleva de, men att plugga till tre prov samma vecka måste vara tungt. Man kan lixom inte fokusera sig fullt ut på varje ämne, istället är man stressad över alla.

Idag hade vi biologiprov. Jag tror de gick bra, hoppas på G, eller tillochmed VG. Jag fick absolut hjärnsläpp där ett tag, så det kan bli ett G. *sad*

Imorrn var det meningen att vi skulle ha so prov, religion (ortodoxa, protestantiska och katolska kyrkan), men vi ska ha hemprov istället! *lycklig*


Kommentarer
Nea säger:

Hoppas proven gick bra (spamm spamm spammar på din blogg)



Usch. Vi hade tre veckor irad då vi hade 3 prov varje vecka. Trodde inte jag ens skulel bli godkänd på alla, men et gick förvånansvärt bra.

(bara sådär så att du ser att det finns hopp även när det verkar som mörkast, då)

2011-02-03 | 07:26:55
Bloggadress: http://nea-r.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback