ett riktigt klipp!

Erkänn min rubrik har lite humor i sig.

Idag fick vi sluta 11.50 för vi hade ingen so! Bastade och segade mig, det var skönt. Gick till biblioteket, men såklart var de just idag som devar special tider, så de öppnade inte förräns en timme, och jag orkar verkligen inte vänta i snöstormen en timme därute.

Så jag gick till Ica, och sedan några affärer som är jättetråkiga, men jag in i dem bara för att fördriva tiden. Sen gick jag hem, men hann knappt äta en macka för jag skulle och klippa mig!

Så nu är jag kortklippt, ännu mer blond och helnöjd!

Jag har hunnit umågs med Melissa och nu är jag barnvakt åt Moa! Jag ska vara en snäll barnvakt nu och göra nåt skoj, inte bara lyssna på musik och blogga, hon tycker det är urtråkigt. Hon tjatar om att spela the sims hela tiden, så nu ska jag nog göra som hon vill!

 Söta Moa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback