solsidan

Skeppohoj!

Alltså jag har problem, vad ska man skriva för rubriker? Mina är såååå tråkiga..

Jag har sett Solsidan med Jojje, bara för att Jojje inte ville se Melodifestivalen. Jag som alltid varit ganska så negg mot Solsidan kanske måste ändra åsikt? hmpf. Alltså de är ju ganska så roliga, men de beror ju vem man ser de med. Jojje skrattar tillexempel åt varenda skämt de drar, och kan hela serien utantill, så man kan ju inte låta bli att dra på smilebanden ibland. ^^

Jag har packat nu! Badkläder, hänglås, handduk och allt som ska med.  Piteå Havsbad, här kommer vi!
Jag, Adam, Jojje och Linnéa!

Nu måste jag sova, för jag måste gå ut med Frasse imorrn innan vi far, usch för hund ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback