4 sekunder

Stan med Frida, Emma och Sofia var skoj!
Hittade lite småsaker, helt i rätt pris!

En bh, en ring, läppsyl. Det var vad jag inhandlade idag, men jag är nöjd!
Jag har måånga pengar på presentkort, så nog ska jag kunna spendera dem. Har ett på hm, två på bikbok, ett på kicks, ett på bokia. Inte bara en slant på dedär korten inte!

Vi for till ladan två timmar innan matchstart. Gode tidigt, men mina vänner gillar att vara i tid, vilket jag oxå gör, men inte så duktig på de.
Matchen var riktigt spännande. Det så bra ut i början för saik, sen i andra lite sämre, tredje både och. 19.56 gjorde frölunda 4 - 4, riktigt frustrerande, FYRA SEKUNDER och saik hade fått tre poäng. Sudden death. Joakim Lindström gjorde det avgörande målet, tackgodegud. Två poäng fick de alltså. Snopet.

Det var en riktigt hemskt sista period. Var riktigt nervös! Ojojojojoj.

ska träna lite på engelska glosorna nu, kolla igenom grammtaiken och sedan sova. Imorrn har vi engelska grammatikprov, och jag kommer att glömma allt jag kan och få lära mig allt från grunden. Så blir det..


#13 Mikko Lehtonen

#15 Melker Karlsson

Han gjorde två mål.

#7 David Rundblad

#10 Joakim Lindström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback