awsome night

Har haft en awsome kväll. For till Emma, gjorde ingenting, tills vi satte oss vid datorn och jag kom på att Emma äger på att fixa bloggar, så hon fick hjälpa mig med min design! Vart riktigt nöjd med den, men vad tycker ni?

Mobba inte headern, mina kunskaper på photoshop är inte stora, detta var den första bilden som jag någonsin redigerat.
Tack vare Sanna, så lärde jag mig lite, och hon gjorde början på den.

Tack!

Iaf, sen spela vi på hennes ps2, fast vi tröttnade ganska snabbt. så då pratade vi ett tag, och sen gick vi och mötte jojje. Eller. Vi gick nog lite mer än halva vägen, den lilla sälen lurade oss. ^^ Sen gjorde vi inte så mycket, chillade mest.

Nu är jag hemma igen. Eller, mormor.

Nu ska jag njuta lite av att slappa!





mina fina vänner. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback