bättre kan de inte bli

Skola idag, like normal.

Efter skolan for jag på konfaträff, lite panik över de eftersom jag fick veta att vi skulle dit sista timmen..
Eftersom träffarna är enligt bureelevernas schema missar vi alltid engelskan på onsdagar (inte alla, men många), och de gillade inte läraren, så vi bytte tre onsdagar mot tre tisdagar. Så vi var ungefär 7 stycken, plus 3 präster (ledare). Mååånga. Vi brukar vara 51 stycken. En anings skillnad.
Vi fick en BIBEL! Min är redan knölig, sidorna är inte tjocka..

Efter "träffen" for jag hem, och Jojje följde för han skulle hämta en grej som han glömt hos mig. Hipsvips vart det bestämt att vi skulle på Irna och se SAIK - Gnaget (Aik Solna). Helt fantastiskt! Jojje gillar inte ens hockey..
Men då vart jag utskickad med Frassr för att följa Jojje hem en bit, men vi hade en ganska så intressant pratstunnd att jag glömde bort mig och följde han hem, så vi stanna där typ en timme (jag och Frasse).

Vi mötte Emma på vägen till Irna och kom en minut innan matchstart, TIDSOPTIMIST!
Emma höll på tråka ihjäl, men hon fick faktiskt massage..

Nu ska jag sova.

Imorrn blir de Ungdomsmottagningen. Alla åttor (a&b) ska dit. Vi får ledigt från alla lektioner fram till lunch! Lyyyx! Och 20 minuters sovmorgon! :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback