burning eyes

Jag har inte kommit nån  vart med pluggningen.  Skulle börja med det då jag fick veta att mamma skulle på Ica, så jag tog chansen och följde med henne. Det slutade med att jag fick godis, men fick gå med påsarna (med dricka, yoghurt och en massa andra tunga ting) hem. Jag fick välja, bära kassar eller gå med Frasse på en promenad. Lätt påsarna! Meen, det var tungt, och svettigt. Det är typ fem grader ute! Och halkigt.

På träningen lekte vi en lek (barnträningarna är mer riktat mot --> barn <-- så de är mer slams och lekar), och min tå bröts åt fel håll på nåt konstigt sätt, och jag fick ont. Den svällde upp och ömmade. Var med på resten av träningen, men jag hade ont. Kunde knappt få på mig skon, h-vete vad de gjorde ont! Tur att jag fick skjuts hem.. När jag kom hem åt jag middag, men efter de kollade jag på den, och inte en liten stortå jag fått.. Jag kan röra på den, men det gör ont.

För att kunna gå till Ica tejpade jag tån, men var tvungen att ta bort tjocksocken (har inga vinterskor, bara vanliga adidas) för stortån rymdes (läs: den gjorde för ont) inte!
Hoppas att de lägger sig så att jag kan vara med på gympan på måndag! och träningen. Men typ inte. Hoppashoppashoppas.

Stukad stortå, hahahhaha.

Mobba mina paintkunskaper, de kan inte bli sämre såå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback