fem minuter!

-Stiiiiiiina! Är du klar? Jag far strax, ska du med måste du vara klar!
Oklar som jag är, ligger i pyjamas med macka i munnen och boken i högsa hugg ropar jag -Jaaa, fem minuter!
Slänger ifrån mig boken, och gör mig klar i paniken.

Så ser det oftast ut när jag ska någonstans, är aldrig klar i tid och får stressa och göra allt i paniken. ¨Ganska jobbigt, men som Sofia sa, jag är en tidsoptimist. Bra eller dåligt? Dåligt skulle nog de flesta säga, men enligt mig själv är de ganska skönt.

Nu ligger jag lugnt och väntar på att min kära fader ska bli redo. Hmpf.
Jag ska till stan idag för att lösa gåtan med min mobil. Expert, here I come!

När jag lyssnar på musik hoppar den som i låten, trots att tiden på låten fortfarande är den samma. Låter ungefär som när en cdskiva hackar. Ganska irriterande. + att ofta är minneskortet inte tillgängligt, och endel bilder som jag tar går inte att titta på, najs ellerhur?

dehär är den enda bilden som inte ser dampig ut, bokstavligt talat.

ser ni de gråa? Så är det på ungefär alla mina bilder, även de jag tagit i andra mobiler. VARFÖR?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback