förlust

AIK - Färjestad. Förlust för AIK efter straffar. Trodde verkligen Rundblad skulle sätta straffen, men nej. Tror faktiskt bara att fbk hade tur i straffarna.
2 - 3 slutade det.

Jag såg matchen på folkan med Sofia och Frida. De var skoj! Men när jag kom var de mörkt i salongen så jag såg de inte. Fick sitta bredvid en gubbe hela första perioden, skoooj..
Andra perioden satte jag mig bredvid dom, men hamnade bredvid en riktigt pratglad  "äldre man". Han snackade hela tiden med mig, skojade och kommenterade de jag sa! Hahahhah. Alltså ändå, jag kände han inte, de var ganska roligt. Gulligt.


Jag har sett klart The Hangover, som jag har sett på typ halva dan. Nyss såg jag klart The private life of Pippa Lee. Den var inte så jättebra faktiskt. Men den gick att se.
Nu ska jag soooova.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback