halv fem

..var just den tiden då jag höll på att falla in i drömmarnas värld.

Jag hade en jättbra kväll igår, trots att jag var trött och förkyld.
Middagen var helt underbar! Oxfilé och pressad potatis. Till förrätt åt vi laxpaj, efterrätt hann jag inte med eftersom jag skulle till Frida. Vi gjorde ett par tävlingar som jag tyckte var ganska så svåra, men de var roligt iaf!

Kring niotiden for jag från Marianne och Janne, och då hade de andra (Emma, Emma, Sofia) typ varit hos Frida två tre timmar, om inte mer. Meeeeen.
Vi såg på juniorvm, Sverige - Canada. Sverige vann 6 - 5 efter straffar.

Alla var inte så nöjda med att vi såg hockey, men de löste sig. Hehe, inte jag heller. Roligaste är ju då SAIK spelar, men annat hockey funkar litegrann.

Vi sköt inga raketer, men släppte upp typ ballonger i luften. Jag och Emmap's ballong for in i en gran, haha, trodde den skulle stanna kvar och börja brinna, men som tur flög den uppåt!
Fick ett par bilder på andras raketer, dock var ingen av dem bra. Ska ladda över dem senare och kolla igenom dem.

Idag vaknade jag halv två av att mamma väckte mig. Trots att jag la mig så sent envisas hon med att jag ska upp tidigt.. Inte kul!

Har endast vart utanför mitt rum för att äta frukost halv tre och sedan har jag legat och läst i sängen. Inte bara en sida jag hunnit med idag! Så nu kigger jag fortfarande i min pyjamas och latar mig.

Tror vi kanske ska till Kerttula för att gratta den nyfyllde, annars händer inget mer idag, men de röcker gott och väl för mig, är riktigt trött. Fortfarande förkyld, så egentligen borde jag bara ligga och se film hela dagarna under lovet för att bli frisk innan skolan börjar, men det kommer aldrig på frågan!


det ser ut som att jag ska döda honom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback