halva på jobb, resten hemma

Hej!

Hemma från skolan nu.
Gjorde köttbullar och klyftpotatis på hk:n, alltså klyftpotatisarna var inte ens klara när vi skulle äta dom, goooda..

Vi åkte skridskor på gympan, helskotta vad ont jag hade i fötterna! Nu känner jag inte av de, men vilken pina.
Tyckte det gick bra, bättre än vanligt, bara det att jag hade jeans och glömde mina teckisar, vilket resulterade i otorra jeans.

nu ska jag klaga!

Jag har ont i halsen, en j*vla massa mensvärk (som borde ha gått över i dag under skoltiden, men nej) och är allmänt trött.
Blir ingen träning idag. Hoppas att magontet försvinner, för det är inte skoj. Det känns som nåt innifrån magen sparkar, men bara på en sida åt gången ibland. Det gör så himla galet ont. Alvedon och alla smärtstillande tabletter hjälper inte fullt ut.
Får jag bli kille en gång i månaden?

Ska lära mig 21 spanska glosor och sedan göra nåt chill.






Både mamma och pappa är sick. Både hemma från jobbet, det mina vänner, är inte vanligt. Lite feber har aldrig stått i vägen för dem, men nu är det tydligen nåt värre. Jag och Calle for till skolan, men oj vad sugen jag blev att stanna hemma, bara ligga och dra mig i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback