hundhår

Jag har hundhår på varenda liten tyg (läs: klädesplagg) i min garderob. Inte fint alltså, ganska irriterande faktiskt. Menmen, min älskade hund rår inte för att han löser hår.

Frasse vart überglad idag, jag och pappa köpte ett ben, som egentligen inte är till för Frasses storlek, det var L (visste inte att hundben hade samma storlekar som kläder....), och Frasse har väl antagligen M eller S i vanliga fall! Han gjorde allt jag sa åt honom att göra, han satte sig himelens snabbt då han fick syn på benet. Han var så söt!

På stan bytte jag en tröja jag fått i julklapp, och letade efter en present till mamma, fast hon fyller år i februari. Men om jag är ute i tid kanske jag inte behöver stressa? Måste sluta stressa fram och tillbaka, inte bra.

På Expert gav killen som hjälpte mig ett nummer jag ska ringa, för det är exakt till denna modell, och med några tryck är mobilen som ny igen, trodde han.
Hoppas de, för jag orkar inte med en massa trassel med mobilen, det är jobbigt medtanke på hur ofta jag använder den..

Vi var på Maxi också, men de gick ganska snabbt, var inte så mycket som behövdes.
Har hunnit äta middag och byta om till slappkläder. Nu ska jag se film.

Tror inte jag är frisk. Har gått på alvedon tre dagar i rad, för oj vilken huvudvärk jag har haft! Sen förkylningen gör de inte bättre, och feber tror jag inte jag kommer att undkomma. Har inte orkat göra något på tre dagar, men med alvedon i kroppen orkar jag göra det som måstes.

Nu ska jag se film och slappa. SÅ SKÖNT!

Dehär har Ellen gjort, vi åt dem på hennes kalsagrej, inte dåligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback