If only I were half as brave as I wish I was.

¡Hola!

Denna dag har vart minst sagt intressant.

Om ni läst min blogg i helgen har ni nog märkt att jag klagat över min tå. (det kan inte ha gått att missa) Iaf, under gympan så skulle vi såklart leka en lek som man ska springa i, och jag gav upp, för jag sinkade bara laget eftersom jag inte kunde springa. Så jag satte mig på sidan och Jalle (gympaläraren) kollade på min tå och tyckte jag skulle gå till skolsköterskan med detsamma ( skulle ha gjort de efter gympan).

Väl där klämde hon på min tå och undersökte, och hänvisade mig till vårdcentralen.
Missade hk:n, jag kom lindrigt undan. (att bara missa en lektion är ett stort +)

På vårdcentralen fick jag lägga mig på en brits och han fick undersöka min tå, minst sagt pinsamt. Tur att jag duschade igår..
Han trodde inte att den var bruten, men tyckte att de var bra att fara och kolla, ifall de var nåt brutet. Vi for snabbt hem, jag packade mina läxor (visste inte hur länge jag skulle bli där) och sedan bar de av till stan.

När vi kom dit fick vi vänta högst fem minuter, då fick jag lägga mig på en brits och fick den röntgad. 10 minuter och sedan ett svar. Inget var brutet.

Så då är de bara att vila i veckan (alltså ingen Jujutsu, hjärtekrossande). Men simma gick superbra, vilken tur! Då får jag nån träning i veckan, och jag kan vara med på gympan (bad) på torsdag. :D

Allt som allt var jag fri från allt kring halv fyra tiden.

Vi har lämnat in Frasse på trimmning. Han vart supersöt, men det är så ovanligt att se han, .. vårdad. Hihi.
Nu ska jag plugga biologi.

"Gamla" Frasse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback