inget vettigt

Jag ahr idag hunnit så långt att jag har läst ett tag, duschat, klätt på mig, ätit men inte vara hungrig, ringa och skynda på Jojje. Så mycket har jag gjort idag.

Ska vara med Jojje idag, men för ungefär en timme sen sa han att han letade sina kläder.. Dom var bortaaa! Kan de ta en hel timme att leta kläder, är de inte enklare att ta nya? Jaja..

Ska plocka ned julgranen idag, om jag hinner innan Jojje kommer.
Kanskekanske ska på matchen mellan SAIK - Timrå. Men eftersom mina hockeykompisar are sick vet jag inte om jag orkar fara.

ser ni de gråa? såklart ni gör.. ännu en av bilderna som fått fnatt! iaf, detta är en bild på lite av SAIK som tackar fansen för deras stöd i Luleå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback