me and my friends

Hej!
Efter skolan (sista lektionen hk) så vandrade jag, Ellen och Jojje hem till mig genom det något kallare vädret (än imorse då det kändes som de var plusgrader) och lite snöfall.
Väl hemma hos mig käkade vi bröd (med ost!!) som vi gjort på hk:n och snackade lite.
Sedan gick vi upp i mitt rum och försökte plugga lite hk. Men det var sååå mycket intressantare att titta i tidningar och skratta åt kändisar och kittlas.
Jojje började kittla mig så jag ramlade ned från sängen. Han slängde sig ned och höll fast mig i fötterna och Ellen kittlade mig. Jag låg och vred mig i 100 år kändes de som, men de var nog fem minuter! Höll på att dö, det var hemskt!
Sen gav jag hämnd och kittlade Jojje, men kunde inte hålla fast han så det vart en jakt genom huset. Han hann före mig och låste in sig på toan, där var det roliga över..
Fast vi sa fred (säger man sa fred? tror knappast det, men i brist på ord) och gaddade ihop oss mot Ellen! Mohahahha.
Sen i ett sista försök gick vi igenom hk:n och sov lite, eller det vart då ganska tyst ett tag..
Sedan for vi till träningen. Jojje din lurare! (det är fult att luras.. :O)
Han var med på träningen, och han var duktig! Fast fyspasset var ganska jobbigt, jag är inte byggd för sånt.. ^^
Ska sova nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback