plums på tio minuter

Hej!

Vaknade upp hos mormor. Klockan nio. mamma är väldigt mån om att ajg ska orka upp på måndag, och det är inte skoj. Somande två, vaknade nio, så HIMLA SKOJ! Nej. Iaf, lyckade övertala henne om att få sova till halv elva, dock i ett halvt sovande tillstånd.

Har sett på tv, kollat då mamma och Biggan stökat undan hos mormor (julen), och vart utskickad med Frasse. Var ute i 40 minuter, gick längs skoterspåret ett tag, försökte ta ett par bilder, men det var ritktigt mörkt, så det vart inte så bra bilder.

På hemvägen besätmde jag att plumsa genom den midjehöga snön genom skogen. De tog tio minuter, trots att jag inte visste riktigt vart jag skulle, men Frasse tog täten och ledde mig framåt. Jag känner skogarna här, var här på dagis, kallade just den platsen mullebo, eller så var de där vi hade knytte eller nåt såntdär. (Jag gick i ett ur och skur dagis, vilket innebar att vi var ute varje dag, kanske bara en halvtimme, om det var riktigt dåligt väder)

Jag är riktigt trött nu, hungrig men glad!
Har fått se min lilla kusin Tyra via msn, även morbror Peter och hans fru Gabriella!

Nu ska vi fara och äta på Irna, mamma pratar om att fara och se hockey sen. SAIK - Modo! bortamatch alltså.

Det ser ut som ett A!

Naturen är mycket vackrare i verkligheten, så bilden gör det inte rättvist.

emma, nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback