söndag, som så vanligt en händelselös dag

Jag har idag inte gjort mycket, precis som igår.
Jag har läst i min bok, duschat och suttit vid datorn.

Så rolig har min dag varit, visst håller ni med?

Ska se hockey idag, dock vet jag inte vart. Ska Frida och Sofia till Folkan drar jag dit, annars blir det väl att se hos Marianne och Janne. Men roligast är med tjejerna, pauserna blir intressantare. ta inte illa upp nu ;)

Jag har egentligen ingenting att skriva om, därför har de inte blivit nåt inlägg idag.

Jag är så himla trött!

haha hur håller jag fingrarna? det ser inte så bekvämt ut..

ser ni vad trött jag är? ser hemsk ut.. mitt nya headset är jättebra! Superbra ljud, och tydligen är det nå värstinghörlurar som man kan göra massivs med saker med, så långt har jag förstått. Men HUR man gör de alla grejorna vet jag inte, hmpf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback