telefonhjälp

Jag har just pratat i 35 minuter med en hjälpare. ^^  Min mobil har vart minst sagt konstig, bilderna har ni ju sett, halva gråa, musiken har hackat sig och den har vart seg och inte helt okej. Så idag (två veckor efter att jag fick tipset att ringa dit) ringde jag. Mobilen hann starta om två gånger under samtalet.

Han sa att det var ett märkligt fall och han aldrig hört nåt liknande. Min vanliga tur! Att de inte ska fungera eller bara bugga.
Nu har jag iaf raderat allt som finns (fanns) på minnet och ska nu omformatera om mobilen, jippie! Great! Woooho! nej. Allt försvinner och jag får bygga upp allt. Så kul.

Jag lovar alla kontakter (de få som jag har samlat ihop) försvinner, bara för att det är jag som gör såhär.
:(

Jag hoppas hoppas hoppas att det fungerar! Jag vill ha en fungerande mobil! Ett tag har jag faktiskt övervägt att använda min gamla W910i bara för att det går att lyssna på muisk i den. *suck*
Jag håller på att omformatera om den nu, eller den ska starta. *håller tummarna*

..

Jag har nu startat om den. Eftersom det inte på nåt sätt giick att säkerhetskopiera har jag noll kontakter, IGEN! *svordomar*

Ge mig ditt nummer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback