To know that you are no fingertips, doing all the hard easier to deal with.

Allt är påväg ner.

Min blogg är inte vacker, men ni får leeeeva med de!

Idag har jag plockat bort lite juilgrejor med mamma, men inte så mycket. Hon tycker nog att jag är ganska lat, de tycker jag med, menmen..
Jag har hunnit duscha, smsa (en hel del, min älsklingshobby!) och se på Madicken.

När jag var liten kunde jag varenda liten sång i filmerna, visste alltid vad som skulle hända i filmerna, men såg dom om och om igen. Mamma påminner mig alltid om hur galen jag var i filmerna, och när jag tänker efter minns jag det.
Pippi var jag också galen i! Varje gång jag ser på de filmerna skrattar jag, för jag minns hur roligt jag hade då jag såg dem.

Nu har Sussi och Jacob kommit, ska vara social.





Barndomsminnen. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback