6 dagar i skogen, 6 underbara dagar

HEJSAN.

Nu var det ett bra tag sen jag skrev här.

Har hunnit vara i Gransele, och det var betydligt fler personer där än vad jag hade räknat med! 11 pers + bebis + 5 hundar.

Har varit himla härligt att vara i skogen, fiska osv. Så jäkla skönT! Har hunnit ladda upp batterierna, mentalt. Nu behövs bara sömnen och motionen så är jag i toppform!

Sitter i Kläppen med Anna, Maggan och Melissa, och Elvira som sover. Har spelat sällskapsspel hela kvällen och ska förhoppningsvis snart gå och lägga oss.

I helgen ska jag och Melissa på Silveryran, taggaaaaaa!

Imorrn ska vi nog få rökt fisk, Ante kom förbi med två öringar som Freddan ska fixa imorrn, great!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback