Alla barnen var på Trästocks, utom stina för hon grina

Okej, det var inte de bästa rimmet (helt klart sämst) som min rubrik var, men ni förstår. Vissa har varit där alla tre dagar (var de tre?), och jag noll. Så roligt har jag haft det.

Har sovit i typ tolv timmar inatt. Asskönt! Men jag vet inte vad jag ska göra idag. Fick mer eller mindre dataförbud idag, eftersom jag suttit ganska mycket vid datorn de senaste dagarna (Charmednörd)..

Vet inte vad jag ska göra. Vill bara sova ännu mera. Eller nåt. Har tråkigt och ont i magen, och ännu mera tråkigt.

Igår var vi hundvakt åt Sarek och Santoz. Hämtade dom från mormor och de var mer eller mindre de jobbigtsate jag gjort på länge. Cyklade till mormor, men de går ju inte cykla med två hundar (dessutom är Santoz valp och de ska man inte cykla med) så en hund var på ena sidan av scykeln och den andra drog framåt, den ena vill stanna, den ena ville gå. Cykeln bara rulla på, och det är nerförbacke hela vägen till mig från mormor, (på ett ungefär) så jag fick kämpa med handbromsen oxå. Huh. Svettitgt värre.

Men oj vad Frasse blev glad då SAREK kom. Sarek har ju typ lärt Frasse "allt han kan". Nä men då Frasse var valp var vi hundvakt åt Sarek ibland, och Frasse älskar Sarek, så är de bara!

Måste duscha, äta nåt, göra nåt. Jag säger såhär, vill bara dra täcket över huvudet och somna om tillsde blir måndag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback